Tränat!

Heej! Idag har jag och mamma tränat zumba, de är jätte kul! Fast man blir jääävligt trött! Det håller på en timme och man dansar till flera låtar. De borde ni prova på ni som aldrig gjort de. Ja träffade en från skolan där också, hihi. Men de gick as bra iallafall :thumbup: 
Sen efter att vi hade tränat så åkte vi till statoil för mamma ville tvätta bilen, men de va typ 5 bilar framför oss, så vi stog där och vänta och åt choklad i 1 timme, hahaha ^^ riktigt ovärt. För ja tycker inte ens att den blev ren! 

Nu gör jag inte så mycke, ska se om någon person här i världen vill träffas, ni får ha de så bra, puss :love:

HAHAH, ibland får man bjuda på sig själv! :D


Jossan ♥

vem va de du träffade då? :)

2011-03-05 | 20:30:22 | http://jossanaxelsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]