Praktik..

Hejsan alla gulliga läsare! Idag har det hänt många saker, eller kanske inte.. men jaja. Jag följde med Jossan till nödinge under so:n, för hon skulle göra en grej.. Och sen när vi kom tillbaka till skolan så hade no:n redan börjat. Men vi hann inte ens ha no. För vi gick in i något rum och sen slutade vi xD Men ja.. Sen hade vi hemkunskap.. och de hade hänt något med mig, för jag gjorde fööör mycke fel. jag kollade på fel resept och hällde i för lite av vissa grejer, t.ex. mjölet.. ^^ hahah. Men jaja, man lär sig av sina misstag. OCH SÅ FICK JAG IG PÅ MITT HKK PROV, FAAAN VA SUR JAG BLEV! Så ja va typ sur resten av dagen.. Men sen när vi slutade så åkte ja till nol med Jossan för hon skulle ta hål i öronen. Eller i ett öra, så hon hade två hål i ena örat.. Sen åkte vi till nödinge och skulle leta praktik plats.. men ingen jävel kunde ta emot oss! Så de sista vi gjorde va att åka till älvängen, och TILL slut, så hittade vi en praktikplats.. Och de va på pizzeria da mille, HAHAH. Så får vi en gratis pizza på köpet, hihi. Lite lyx.

(Förlåt detta inlägget blev rätt långt och inte så intessant men ja känner att ja vill skriva av mig lite!)

Men sen iallafall så åkte Jossan hem, och ja skulle åkt med hennes buss som hon åkte med, men de gjorde ja inte. Så ja stanna kvar en halv timme i älvängen, så gick ja runt med Jim och hans kompisar. Sen tog vi nästa buss så gick jag enda från starrkärr, haha. Men de funkade. Fast 50 meter från huset kom Micke, haha. 
Men nu ska ja försöka plugga, ha de så bra alla! Kraam :love:

Bjuder på denna bilden! Förlåt Jossan, hahahah :D


Jossan ♥

ah, bäst för dig att du ber om förlåtelse för bilden! för den är hemsk! ;O

2011-03-07 | 19:47:33 | http://jossanaxelsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]