Påkörd av buss..

Hejsan alla fina människor! Min bror skrev precis till mig att en person i älvängen dog inatt. Det var en 28 årig tjej/kvinna. Hon hade åkt buss med sen mamma. Och så skulle dom hoppa av vid bussterminalen. Enligt en uppgift ska kvinnan en kort stund ha stått utanför bussen och diskuterat med busschauffören. När busschaufören sedan åkte iväg ska kvinnan ha hamnat under bussen, och blev påkörd av det bakre hjulet. Hon avled mitt framför sin mamma på platsen. 

Det är så hemskt när personer dör, ändå om ja inte känner personen så är de jääävligt hemskt. Det är så synd att sånt händer. Usch! Tänkte bara berätta detta, kanske finns folk som redan vet om det, men ja.. 
Nu får ni ha en bra dag, jag ska dra ut nu och gå en promenad med min kära hund, pusspuss! ♥



Cp bild, men jaja xD


nea

asså fyyy, även om man inte känner henne så är det sjukt hemskt! vila i frid!

2011-03-06 | 17:38:41 | http://neeeeeea.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]