Kyrkan om en stund

Tjaa. Om en stund så ska jag till kyrkan i älvängen. Det kommer va packat av folk där tor jag, för de är folk från många platser, så de är nog många ja känner. Det ska nog bli kul! :) 

Idag i skolan så pratade jag med Raimo, eller ja började prata med honom igår. Jag vill inte ta upp de här och säga vad de va, men de har löst sig nu :) så de kändes väldigt bra, Raimo är en bra person som man kan snacka med i skolan och han hjälper till med allt. Men nu ska ja inte säga mer, ni får ha en bra dag, puss & hej!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]