Japan

Ja, dom flesta har ju hört om de som hände i Japan nu tror jag. Vi pratade om det idag på so:n. Rätt intressant faktiskt, men jag fick damp för att 2 personer bredvid mig satt och snacka sjukt högt! Får inte nämna deras namn, då blir dom sura xD Men iallafall, här kommer 4 st bilder från Japan. Före och efter bilder, de är så hemskt!


FÖRE


EFTER





FÖRE


EFTER



Anonym

hej hoppas du svara men sovde ditt senaste ex hemma hos dig någon gång? :)

2011-03-17 | 17:29:26 |
Anonym

g

2011-03-17 | 21:38:36 |
carolin

Åh herrejävlar. Vilken skillnad, och så jävla hemskt.. Jag är glad att jag bor i Sverige! ♥

2011-03-20 | 13:10:46 | http://www.nattstad.se/carolinnn



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]