Demostration!

Idag i skolan va de demostration för att vi vill ha kvar våra fritidsledare. Jag frös typ ihjäl men de funkade. de kom dit massor av folk från olika skolor. och det kom dit kameragubbar och alekuriren va där och filmade och tog kort. Så de kommer väl snart ut någonstans, hahah. Det var verkligen många man kände! Från bohus skolan och allt möjligt.. Men iallafall.. efter en stund så fick ja jätte ont i magen och orkade inte vara kvar i skolan, så mamma hämtade mig i starrkärr så gick ja hem och vilade lite :) Missade ett prov idag, lite dumt men får väl göra provet så fort som möjligt. Men nu ska jag ner och duscha, ha de bra gott folk! :D


Suddig bild, men de får gå.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]