Dag 9 – Bild på mig och en vän

Igår uppdatera ja inte och skrev inte om dagarna. Så de kommer 2 st nu. Så läs inlägget ovanför också! :)


Här är en bild på mig och Linnea Blomgren. 
En sjukt gullig person som jag älskar och som jag alltid kommer att älska.
Vi har känt varandra i ungefär 2 år. Eller ja vet inte men ungefär :) Och det är en person som jag aldrig vill släppa, vi har aldrig bråkat heller och de känns väldigt skönt. Jag kan prata med henne om allt och vi har kul alla gånger vi träffas, jag är så glad att ja lärde känna dig Nea, love you! ♥


nea

åh, älskar dig!



HAHAHAH, har inte tänkt på att det ser ut som jag inte har någon bh .. :ddd



JAG HAAAAAR BH

2011-03-15 | 18:16:37 | http://neeeeeea.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]