Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Det måste nog vara rökningen.. jag började en gång i tiden lite smått och fortsatte.. Nu gör ja ju de inte så mycke längre men de händer ju ibland.. Jävligt jobbigt, för de är något som jag inte kommer ifrån. Men ja håller på att minska på det. Får hoppas att jag slutar någon dag, för pengarna tar ju slut väääldigt fort. Men ja, ett tips till er smarta människor som inte röker, BÖRJA INTE! Smaka inte ens på ett bloss, för de kan leda långt. Jag lovar! 



Jossan ♥

som du sa.. BÖRJA ALDRIG!

bara man har provat så kommer man redan efter det känna suget efter det.. men har man viljan att inte röka igen, så klarar man sig. Men inte många som är så starka

2011-03-10 | 17:22:59 | http://jossanaxelsson.blogg.se/
carolin

Det är jävligt svårt att sluta röka, men har man aldrig testat så gör fan inte det heller. I dagens samhälle röker ju varenda en ju. Och det är ännu svårare när ens vänner röker flera paket om dan. Och har man rökt ett tag så är det inte det lättaste. Det är typ som att säga; Nu ska jag släppa iväg min bästavän, jag vill inte ha dig längre. Inte så lätt. Det bästa man kan göra är att tagga ner och ta mindre och mindre ♥

2011-03-20 | 13:14:03 | http://www.nattstad.se/carolinnn



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]