Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Jaa, om ja fick en miljon så hade jag nog gjort rätt mycke för dom pengarna. Jag hade först och främst åkt på en resa med familjen. Sen hade jag shoppat loss! Och ja hade nog fått väldigt mycke pengar, HIHI. Men de hade vart väldigt mysigt att åka på en resa med familjen, som jag alltid velat göra. Men 1 miljon skulle ja nog aldrig få, men man kan ju hoppas! 

Vad hade ni gjort med 1 miljon? :D





carolin

Jag hade åkt iväg med dig ensam på en resa :) Min älskade lillasyster ♥

2011-03-20 | 13:15:19 | http://www.nattstad.se/carolinnn



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]