Dag 6 – Typ av killar jag faller för

Typ av killar ja faller för.. asså de är heeelt olika. Ja faller väldigt lätt för killar. Men för ett tag sen så gick ja vääldigt mycke efter utsidan och hur dom såg ut och så.. men jag faller väl lättast för killar som ser bra ut, men går inte jätte mycke efter det längre. Alla är ju olika, och insidan brukar oftast vara bra, eller hos dom flesta.
Men som sagt, de är heelt olika. Men insidan går ja mest efter, så dom ska vara snälla, omtänksamma och söta :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]