Skolaaaa

Tjo, nu sitter jag här i skolan och tänkte skriva ett kort inlägg. Vill ju helst inte att läraren ska märka att jag bloggar för då blir hon nog inte så glad xd Men jag har svenska med Helen just nu. Och man ska skriva fakta om något land. Bara de att jag har allvarlig damp nu för att de jag skrev förra gången gick bort så ja är as sur. Men jag får väl skriva om allt, jävla bög!

Men nu ska ja inte blogga mer, kanske bloggar ikväll, puss :love:

amandahelin

Sv;tack sötis! Att dy tycker så är absolut inte fel,

det var bara min åsik, sen om du håller med mig är en annan sak hihi puss älskling!

2011-01-18 | 19:09:52 | http://helinfour.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]