Skolaaa

Hejsan, imorse hann jag inte uppdatera, för jag gick upp lite senare än vad jag trodde och fick vänta på min syster när hon plattade håret, för jag ville faktiskt också ha plattången. Men jag hann iallafall, men hann inte äta..

Idag skulle jag träffa Christian i Nödinge, men han skulle tydligen på någon fotbolls grej, vet inte vad de va. Men får väl se när jag ska träffa honom, jaja.


Såhär många va med på idrotten idag... Totalt 5 stycken ;)
Men jag va inte med för jag trodde som sagt inte att man hade gympa första dagen efter lovet ^^
Men de hade man tydligen. 
Och sen har vi börjat ha idrott men 8a och 8c... känns lite små jobbigt för alla får inte plats i omklädningsrummen och sånt. Men de får man väl stå ut med -.-






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]