Dååålig uppdatering!

Hej bloggen. Förlåt för dålig uppdatering från mig idag. Men imorse så åkte jag till min pojkvän typ klockan 10. Så jag hann inte skriva på bloggen. Och så hade jag väldigt bråttom på morgonen också. Men ja.. 
Imorse så åkte jag med mamma till veterinären för Charlie skulle "opereras", nä men dom skulle plocka bort hans nagel, för den hade lossnat eller något sa hon. Men de va vanligt på hundar. Men iallafall, dom fick söva ner honom och ta bort nageln, sen tog dom bandage runt. Stackars Charlie :( 

Sen när jag kom hem till Christian runt 11 så kollade vi på skräck film och myste lite. Sen efter de ringe Daniel och ville att vi skulle gå till pizzerian och träffa Daniel, Simon, Marcus och massa mer, men nej tack. Och Christian ville inte heller så de blev mest att vi satt inne och gick ut lite då och då.
Men nu vet ni lite om min dag, kommer snart ett till inlägg om (dag 2). Läs inlägget efter bara! :)


Min lilla skadade hund :(





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]