Är på mammas jobb

Tja alla! Just nu sitter jag på mammas jobb och har väldigt tråkigt, bara massa gamlingar xd
Men i helgen har jag haft jätte trevligt! I fredags va jag med Madde och sov hos henne, sen lördag till söndag va jag med min älskade pojkvän. Va en dum sak som kom emellan men vi hade de jätte trevligt ändå, hihi :D

Men ja, nu ska jag försöka hitta någon som bor i surte som har lust att göra något, eller så går ja ut och träffar Christian, om han kan då. För de är väldigt läskigt på mammas jobb, kommer gammla folk här och där, hahaha. Men vi hörs kanske senare ikväll, puss & kram! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]