Vart med Nea

Nämen tjena! Idag har jag vart med en söt tjej som heter Linnea. Fast va inte med henne så jätte länge, men ja. När ja kom till henne så plattade jag mitt hår och hon gjorde iordning sig. Sen skulle vi åka till nol, men vi missade bussen. Så vi tog nästa. Men medans vi väntade på bussen satt vi inne på friskolan om den nu heter så och "luffade" hahah. När vi kom till nol mötte vi en kille, sen åkte vi till nödinge, sen till alafors och till nödinge, sen till nol, sen till nödinge och sen åkte jag hem. Kul liv va? :D

Vet ni en sak? Jag älskar mammas kläder! Har snott hennes tröjor, tihihi :D
Men nu ska ja sova, puss och godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]