skolan!

tja, nu sitter jag här i kafeterian med min mobil och har ingenting att göra så ja passade på att blogga lite. jag har ju wi-fi så de är gratis internet. bredvid mig sitter josse, jossan, emelie och malin. de är väldigt störande på fredagar för vi har 50 minuters rast och då har vi inte något att göra! men iaf, förut hade vi slöjd o jag har träslöjd, så precis när jag blev klar så åkte glaset av på den grejen ja gjorde, eller plasten typ.. Så ja blev as sur! men de får jag väl limma på näst, nästa fredag. men efter skolan åker ja till pappa så ja bloggar inte förens ikväll, puss

Anonym

tips till din blogg gör en engen fin header tex i pogramet picasa 3 . ha inte så mycket text i dina inlägg för man orkar liksom inte läsa så mycket och ha helst en bild i varje inlägg det blir intresantare att läsa då . ha det bra !

2011-02-12 | 13:49:52 |
Anonym

här är tips på en blogg www.roseettens.blogg.se som inte har så mycket text och bilder i varje inlägg

2011-02-12 | 13:53:46 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]