Sjöfarsmuseet

Tjabba tjena hallå! 
Sen i fredags har ja vart hos pappa. Och idag så va Karin ledig, så då åkte vi till sjöfarsmuseet med min lillebror och lillasyster. Dom va sjuuukt jobbiga men de funkade. 
Vi gick runt där och hade jätte trevligt, och ja tog kort på typ ALLT ja såg, hahah. Men ja. Nu ska ja berätta en sak för er! :) De va så att Karin (min låtsas mamma) hade betalat pengar till att stå men pilen på parkerings platsen. Men så hade hon gjort för lite timmar, eller betalat för lite. Så hon skulle gå ut senare och lägga på mer pengar. Men när hon kom ut så hade hon glömt att lägga lappen i bilen, så hon hade fått p-böter! 400 kr, de är faktiskt jävligt mycke. Plus 90 kr. Usch, stackars Karin! 

Men här kommer några bilder från idag, men ja lägger inte upp alla, men några av dom. Hoppas ni tycker om dom, lämna gärna en kommentar. Vissa bilder är suddiga!




Kul liv, dom bara åkte runt i cirklar xD


Här är en tjejkrabba som snart får ungar.





Den va jääävligt läskig! Kolla de ögat eller vafan de är. Den sprutade något konstigt därifrån.


DEN va stor!


3 coola grejer i vattnet :) klicka för att dom ska bli större.


Göllig! :D


Och en sista bild på min söta, knäppa lillasyster! :love:



Hoppas inte att de blev för många bilder nu men jaja :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]