Ny bloggdesign!

Nu har jag fixat en ny bloggdesign. Tyckte att den ja hade innan va väldigt ful och tråkig, så ja fuska lite och tog en färdig design, för tillfället. Gör nog en egen om ett tag, men de går nog bra! :)

Just nu gör ja inte så jätte mycke, folk bombar mig på msn och jag sitter här och äter godis och orkar inte svara på de som folk skriver på msn, bara om de är något kul (Y) Men ja. 
Imorgon ska jag gå till kyrkan, vet inte riktigt vad som händer där imorgon men de blir väl att snacka om gud (som man alltid gör) men jaja. De funkar när de finns roligt folk i närheten. Men nu ska ja fan ta och sova, eller om en liten stund iallafall. Så jag ska inte uppdatera mycke mer idag, men ni får ha en mysig kväll/natt, hahah. Puss & godnatt.


saknar sommaren! :(





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]