Med Jossan!

Tja!! Nu sitter jag här hemma hos Jossan och kollar när hon klär av sig, HAHAH. Ska sova här inatt faktiskt, hihi.
Imorgon så ska mamma hämta mig i skolan klockan 1 ungefär, så ja missar 2 lektioner men de gör väl inte så mycke. Så ja, då åker jag till tandläkaren i stan någonstans. Sen efter jag har vart hos tandläkaren så ska jag och mamma åka till älvängen och träna, hon har satt upp oss på ett zumba pass, så de ska bli kul! Men nu ska jag vara social mot Jossan, ha de så bra alla folk! :D :love:


Jossan ♥

Hahahhaa, bilden! :D

2011-02-28 | 19:48:03 | http://jossanaxelsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]