Lär känna mig lite mer..

Du heter: Rebecca Jasmin Österberg.

Smeknamn: Becca.

Låt som när du är ledsen sörjer till: “Mighty to save”.

Beroende av: Datan, godis, musik och mycket annat.

Vad tror folk om dig? Att ja har dåligt självförtroende.

Stämmer det? De vet ja inte riktigt. Men ja har världens sämsta självförtroende.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, min kropp o lite annat.. Men ja håller inte riktigt med..

Hur imponerar man på dig? Man är omtänksam, snäll, ärlig och så. Pratar mycke och är gullig :D

Brukar du skratta för dig själv? Ja alltid när jag får roliga sms, mail eller läser roliga kommentarer så skrattar jag högt för mig själv.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från Josse "okej :D"

Var bor du? Mamma bor i älvängen och pappa bor i kungälv

Trivs du där? Nja.. Hos pappa är de helt okej, fast är bara där varannan helg. Men hos mamma är det sådär.. Bussarna går aldrig och ja har fult, trångt rum! Men ja hoppas väl på att vi kan flytta snart. Låångt bort hoppas ja. Eller aa, efter 9:an flyttar vi nog en bit bort.

Hur svarar du i mobilen? “Hej de är Becca" (om ja inte vet vem de är typ) annars är de väl typ "hallå"

Vem ringde du senast? Josefin

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon skulle förklara lite grejer, men hon ville inte så samtalet va inte så långt precis ^^

Antal timmar sömn inatt: 10 timmar kanske.

Sov du ensam: Ja tyvärr :(

Brukar du komma i tid: Nja, om ja åker med min mamma kommer ja aldrig i tid, men ibland kanske ja kommer i tid.

Hur känner du dig nu: Lite trött men ändå glad :)

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och blått typ.

Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter jag tycker dom är så äckliga och kalla.

Vad saknar du: Tiden då man va liten och allt va så bra. Sen saknar ja min älskade Linnea Blomgren som ja inte träffat på länge, men mest av allt min farbror som inte finns på denna jord längre :/

Hade du en bra kväll igår: Hmm.. jag gjorde nästan ingenting igår kväll, hade mest tråkigt..

Favorit dryck på morgonen: Oboy.

När brukar du oftast gå och lägga dig: De är olika från dag till dag. När de är skola så är de väl runt 11 och 12. Men om de är lov och så blir de ju lite senare.

Är du blyg? Nä de kan ja väl inte säga att jag är. Ja brukar mest bjuda på mig själv. Men när ja känner mig obekväm eller så, så blir de väl att ja är lite blyg. Men de är inte så ofta.

Sysslar du med någon idrott: Nej, eller jag tränar på gymmet och så ska ja börja i badminton :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaae. Kanske inte riktigt första gången, men ja fastnar väldigt fort för killar, de kan ja ju vara ärlig och säga. Vilket är liiite jobbigt. Typ när killarna inte riktigt vill och så. Men för de mesta brukar de lösa sig. Andra ögonkastet kanske ja fastnar.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa utomhus och spana in alla killar i duschen på gymmet! HAHAHA.

Är du nöjd med ditt liv: Nja, de kunde ju ha varit bättre. Men de funkar.

Är du bortskämd: Ja de är ja faktiskt. Kräver väldigt mycke av min mamma hra ja kommit på! Men ja, blir ju väldigt glad när ja får nya saker och så, tihihi.

Vad gör du i morgon: Imorgon.. Hmm.. Jag vet faktiskt inte vad ja ska göra imorgon, städa mitt rum och typ spela wii ute i gäststugan och ha kul med mig själv. Kanske försöka stämma mina trummor och så.

Vad är det värsta du vet? Oj de är väldigt mycket. Men t.ex. att bli sviken, djurplågeri, såna som ser ner på människor och tror att dom är bättre än någon annan. Ja de finns många saker.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, eller sådär faktiskt. De är en person som ja bråkat  vääääldigt mycke med nu, och ja vet inte riktigt hur de ska gå.. Men ja har ju många andra underbara och goa vänner som ja verkligen älskar. Bland annat Linnea Blomgren, en vän som ja aldrig lämnar.

Vad är det finaste du fått? De finaste ja har fått.. Hmm, tror nog de är mina trummor som ja velat ha vädigt länge fast ja inte spelar på dom. Men ja, kom inte på något annat hihi :)

En speciell dag du minns: Asså de finns så många dagar som har varit helt underbara och ja har så många minnen med mina vänner och allt. Men en speciell dag va nog när ja va i Gotland, när ja och Carro cyklade rund på en tandemcykel, eller när ja va i Bulgarien. Asså de finns så himla mycke som ja hade velat skriva här, men de får inte plats.

Du samlar på: Sms på mobilen, bilder (egobilder spc.) HAHAH.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min syster, min mamma eller Nea :love:

När grät du senast: Igår tror jag.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Om ja vann en miljon? Hmm, ja skulle boka en resa med min familj och åka lååångt bort. Sen skulle ja lägga in pengar på mitt konto och ge lite till min familj. Och självklart hade ja köpt lite kläder! :D

Vill du gifta dig: Ja de är klart, men inte än på ett tag ;)

Vill du ha barn: Ja de vill jag, när ja känner att jag klarar av det och när ja gått klart skolan och så.

Är du musikalisk? Nja, men jag spelar ju trummor fast ja kan ju inte säga att ja är jätte bra. Men ja har uppträdit två gånger. Och sen älskar ja att sjunga även om ja är helt tondöv. Men de är några saker ja tycker om. Sen ska ja försöka lära mig spela gitarr.

Vad dricker du helst när du är törstig: Om ja är riktigt törstig så är det nog vatten, men annars är de mjölk.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja :(

Biter du på naglarna: Nej det tycer jag är jätteäckligt. Då kan man lika gärna slicka rent toalettstolen för det är mer bakterier under naglarna än på en toalettstol. Det har jag läst :)


Jag tog detta tester från Tyras blogg, väldigt fin blogg. Men hon är ju rätt känd.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]