Kyrkan

Godmorgon! Idag gick ja upp halv 10, de är väl rätt lagom. Nä men jag skulle duscha och skit, och de tar ju ett tag (Y) Men vet ni en sak? Idag har ja faktiskt klarat av att INTE platta håret. De är bara när jag försover mig som jag brukar gå med lockit hår, eller mitt naturliga hår. Många tycker att ja ser bättre ut i mitt naturliga än med platt, men ja vet inte. Tycker att de är så jobbigt med lockit hår ibland. 

Men iallfall, om en stund ska jag till kyrkan, fast de sa jag ju iof igår, men jaja. Ska bara ringa Josse och fråga om ja kan åka med henne, men här kommer en bild på hur ja ser ut idag, kram! :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]