Inte mycke plugg...

Ni som känner mig vet nog att ja är väldigt oduktig av mig, hahah. Nä men ja har inte gjort någonting av de som ja skulle göra...  Väldigt bra känner jag ^^ Så ja tänkte sätta igång och plugga nu klockan 8 på kvällen :) Sen ska ja packa och städa mitt rum. För imorgon kommer ja typ inte vara hemma på hela dagen för ja ska till kyrkan. Fast ja ska nog vara mest ute för ja orkar inte med prästen i kyrkan. De är ju egentligen Malin som ska va där själv men hon ville att ja skulle va med. Hoppas att Nea kommer imorgon, hihi. För ja har ordnat lite grejer ;) Nä men nu ska ja dra, bye :)

neeaa

jaag nea ? :DD

2011-02-14 | 21:54:01 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]