Ingen mobil!

Hej alla söta läsare! Nu sitter jag här hos pappa och har väldigt tråkigt. Carro åkte till stan och träffade Viktor, sen gick dom på bio, så jag sitter här ensam framför datan. Min lillasyster har en kompis här och min lillebror hänger på. Och pappa och Karin plockar nog undan efter maten, vi åt precis mat, potatis och nån fiskgrej, jätte gott! :)

Men nu ska ja berätta en sak, de är så att igår när jag åkte till pappa så kom ja på att ja hade glömt min mobil hemma hos mamma. Så de va ju inte så jätte kul. För min mamma sa att ja hade 17 missade samtal och 16 meddelanden, HAHAH. Jag är såååå populär! :D
Men nu ska ja dra mig från datan för jag ska ner och kolla på andra evenyn :) puss & kram.



JENNY JENNY JENNY ♥

Åh det är ju du! Christians gamla tjej!

Va kul att du komenterade min blogg. :)

Vilken fin blogg du har. Hade ingen aning om att du bloggade. Hoppas du har det bra, kram

2011-02-13 | 21:51:18 | http://roseettens.blogg.se/
josefin ♥

skit fin bild :D

2011-02-14 | 20:58:50 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]