Hur ska jag göra????

Asså ja vet inte om jag ska fortsätta blogga, har ju inte bloggat på as länge nu, men de är så skönt att skriva av sig ibland. Bara att ja inte riktigt vet VAD ja ska blogga om, någon som kan hjälpa mig och komma med lite tips? :)



neeaa

hej beeejbee!

du kan ju blogga om vad du gör på dagarna och om du inte har något du vill skriva om just den dan kan du ju skriva om din outfit t.ex. eller kolla bland dina bilder/video och lägga upp gammla minnen, eller kanske typ va du vill köpa eller ha. vad du tycker om, info om dig .. ne jag vetteefan men de va ju lite förslag iaf. men om du inte har något at göra kan du ju alltid kolla min blogg!



pusspådaaaaj!

2011-02-05 | 23:16:20 | http://neeeeeea.bloggplatsen.se
Sweetiii

blogga om den du är! om du kanske inte är så intresserad av mode, så kanske du inte ska blogga om det. blogga om något du tycker är kul. För att bara blogga om sitt privatliv kan vara rätt tråkigt för såna som inte känner dig :)

2011-02-05 | 23:19:10 | http://jossanaxelsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]