Hos Nea! ♥

Tja, förlåt för att ja inte bloggat så jätte mycke, men jag har inte haft tid och behövt plugga och så. Men nu är ja igång igen! Iallafall, nu sitter ja här hemma hos Linnea Blomgren och vi är väldigt flummiga! Gud va hon är bäst! Hahah, när vi va på spårvagnen så frågade hon alla saker. Till en kille frågade hon om han skulle ge sina blommor till hans fru, och till en kille fråga hon vad han hade köpt för mat, HAHAH. Hon är inte jätte normal om man säger så. Men rolig är hon verkligen, love you Nea ♥




neeaa

hahhaha!

såkul med dig becca, jag blir sån här när jag träffar dig vettu! ;)

2011-02-25 | 21:28:25 | http://neeeeeea.bloggplatsen.se
jessica ♥

kul att du uppdaterar så ofta också... :)

2011-02-26 | 19:44:24 | http://rrodiin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]