Hemma

Tjabba tjena hallåååå! Becca is back! De har vart rätt kul idag, fast ne.. Jag fick sjukt ont i fötterna när vi åkte och så, men de va ändå rätt kul. Skulle nog tagit med kort, men tog bara kort när ja satt och åt typ, haha. 
Men ja tycker att Tim och Robin och dom va väldigt taskiga. För jag åkte runt med en tjej som heter Bianca. Och hon är vän med mitt ex syster. Eller ex, ex hahah. Så ja åkte runt där med henne och hon ramlade typ 43285845 ggr. Sen åkte vi til killarna och dom är ju as grymma på att åka. Så höll dom på och slå oss och sånt, o typ jaga oss. Och slå mig med den jävla klubban i huvudet, lite ont gjorde de faktiskt :o men jaja. Här kommer lite bilder. Sen måste jag plugga franska. Puss ♥


Många ute på isen, själv sitter man och försöker bli varm.


Ronja och Sanna.


Och lilla Jossan i bilen, hahah.


Sweetiii

men usch vilken bild på mig! :O

2011-02-09 | 20:10:27 | http://jossanaxelsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]