Hemma från skolan

Hellu! Imorse så orkade ja inte gå till skolan för ja hade sjukt ont i magen och huvudverk. Men egentligen så hade ja verkligen behövt gå till skolan. För imorgon har vi friluftsdag, och då kommer vi ju inte vara i skolan någonting. Och ja måste plugga inför dom proven som vi har. Men de löser sig nog.
Iallfall, på friluftsdagen imorgon så ska jag åka skridskor i Jennylund. De va nog rätt många i skolan som valde skridskor, men ja måste bara hitta mina, HAHA. Men vi hörs senare, för ja måste hitta dom innan mamma åker till jobbet. Uppdaterar senare :) Jag ska bara ladda upp en bild på min underbara kanin och våran söta katt. Hahah, Mysan (katten) hoppade in i kaninens bur. Dom verkar tycka om varandra iallafall :)


Nyvaken :)


Här står dom tillsammans i buren, så söta! :love:


carolin

så fina! ♥

2011-02-09 | 15:25:39 | http://carolineosterberg.blogg.se/
carolin

sv; ja ;) <3

2011-02-09 | 15:58:16 | http://carolineosterberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]