Hemma från skolan

Ja nu är jag hemma från min äckliga fula jävla skola, jag hatar verkligen skolan. De är de värsta jag vet!!! Speciellt prov och sånt skit. För nu har vi ett hemkunsskap prov nästa måndag och ett no prov nu på torsdag, och ja har typ inte ens börjat? :s Jävla skit säger jag bara. Sen kommer det säkert fler prov.. 
Men de va väl en rätt lugn dag i skolan idag, sen dom andra dagarna vet ja inte, haha. Men de går nog bra får vi hoppas. 
Idag blev ja faktiskt väldigt glad, för de va många som sa att ja såg bra ut, hoppas att dom menade de. Men ja blir så himla glad bara. Tack så jätte mycke :)




Inte för att dessa bilder såg så bra ut då, men jaja. Försökte göra allt för att få med min söta hund på bild, han hoppade upp i mitt knä, jävla knähund! Så söt är han. Men nu ska ja ut en snabbis så får vi hoppas på att Charlie hänger med. Puss & hej.


Jossan ♥

haha, kom du på först nu att den är äcklig? xD

haha.. vi som smutsar ner den med all chokladcigg papper ;)

2011-02-21 | 19:19:17 | http://jossanaxelsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]