Hemkunsskap

Hejsan! Idag på hemkunsskapen så åt vi paj. Kände mig bara tvungen att säga de.
Asså ja brukar tycka om paj, och när våran lärare sa att vi skulle äta paj så ville ja inte äta. De skulle vara tomat, lök och någon konstig sås, hahah. Men när ja väl smakade så va de rätt så gott, fast jag tog ju bort all tomat! Här kommer bild på våran fina paj! :D




Våran "goda" paj, hahaha :D


Jossan ♥

hahaha, yummie vad den ser god ut.. eller inte! ser ut som hundkräk!! xD

2011-02-21 | 21:05:40 | http://jossanaxelsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]