Frågestund avslutad

Asså denna frågastunden blev helt cp, för dom frågorna ja fick skulle ju börja med "är det sant att du...", men alla frågor ja fick va helt olika. Men jaja, de får bli lite olika frågor :) Ska iallfall försöka svara så ärligt som möjligt på era frågor.
Är det sant att du röker/har rökt?
Svar: Ja de är helt sant. Jag röker fortfarande lite smått, men inte alls lika mycke. Försöker ju dra ner på de.

Är det sant att du har tagit den bilden på de hjärtat på stranden?
Svar: Nej de är en kompis som har tagit den.

Är det sant att du är bra på att sjunga!?? :) <3
Svar: Haha vilken fråga. Nej jag är verkligen inte bra på att sjunga. Finns väl någon som har sagt att ja sjunger bra ibland. Men sjunga är ingenting för mig, uppträde och sjöng en gång, ALDRIG mer :)

Är det sant att du är oskuld?
Svar: Jag är inte oskuld. 

Vad gör du helst en fredag kväll?
Svar: En fredagskväll tycker ja om att bara vara hemma och ta de lungt, kolla på tv med familjen och ha de mysigt :) Annars hade jag ju inte tackat nej till att gå på fest eller så :)
Vilken är din favoritmat?
Svar: Något ja ÄLSKAR är kyckling, sen gillar jag tacos väldigt mycket.
Hur många killar har du haft vilken va den bästa? ;)
Svar: Hur många killar ja har haft kan jag faktiskt inte svara på. Inte för att ja är en player eller så, men de har bara inte riktigt vart rätt.. Men ja, seriösa förhållanden är väl typ 3 st.. Om inte mindre. Den bästa av dom va nog ingen, nä men jag vet faktiskt inte. Tycker inte att någon av dom va "bäst". 

Hur många syskon har du?
Svar: Jag har en riktig syster, sen har jag 2 halvsyskon och 5 låtsassyskon. Så de blir ju 8 syskon sammanlagt. Fast 3 st har redan flyttat hemifrån.

Är det sant att du har haft sex?
Svar: Haha ja de är sant att jag har haft sex.

Är det sant att dina föräldrar är skilda?
Svar: ja de är sant att mina föräldrar är skillda. Men jag va typ bara 4 år när dom skilde sig. 

Är det sant att du har en större syster som e skit lik dig?
Svar: Jag har en större syster som är ganska lik mig ja :) Du är inte precis den första som har sagt att vi är lika, hahaha. 

Är det sant att du fortfarande kollar på bolibompa?
Svar: HAHAHAHA, nej ja kollar inte på bolibompa :D eller kanske någon gång om min lillasyster eller lillebror vill att ja ska sitta bredvid dom och kolla, hihi.


Så de va dom frågorna, lite synd att de inte blev fler frågor. Men jaja. Nu ska ja gå och lägga mig så att jag är pigg tills imorgon!!! :D Puss & godnatt.








carolin

Lägg in en bild på oss ;) så får dom väl se om vi är lika ;) ♥

2011-02-22 | 16:28:33 | http://carolineosterberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]