Filmkväll om en stund!

Tjaaa! Nu sitter jag här och lyssnar på massa låtar från melodifestivalen. Har fastnat på den låten med Le Kid - Oh My God. Ni kan klicka på texten där de står så kan ni höra den om ni inte hört den. HAHAH, den är egentligen inte så bra, men rolig att sjunga till! 

Men om en stund ska ja till Josse, går dit en timme tidigare typ, hihi. Men jag uppdaterar imorgon tror ja, så ja. Detta blir sista inlägget, pusspuss! ♥


Söta Josefin!!! ♥


josefin ♥

söööötaaaaaaa rebecccaaa ♥

2011-02-15 | 14:24:19 |
jenny - ROSEETTENS ♥

jarå, jag vet vem christian är. Vi är rätt bra kompisar och vi har varit "på g" en gång i tiden faktiskt.höhö

nej men det var ngt halvårsen ungefär. Men tråkigt att det tog slut för er. Men vi hoppas på nya bättre killar, eller hur? kram på dej

2011-02-15 | 23:57:29 | http://roseettens.blogg.se/
Jossan ♥

NÄMEN USCH! säg inte att du lyssnar på den låten?? den är ju förfan till för 3åringar!! :O

2011-02-16 | 19:00:16 | http://jossanaxelsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]