Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig


Mobba inte bilden (a)


1. Mitt fullständiga namn är Rebecca Jasmin Österberg.
2. Jag är 167 cm lång. 
3. Jag är inte oskuld, många som har frågat så aa.. Nu vet ni!
4. Jag spelar trummor.
5. Jag har vanligtvis lockigt och ljusbrunt hår.
6. Jag är en snäll och glad person som skrattar åt allt! Hahah. 
7. Jag har ett vääääldigt litet rum.
8. Jag är kvarts Albansk. Min morfar är från Albanien.
9. Jag är rätt känslig.
10. Jag älskar att hjälpa folk och ställa upp för folk, vad som än händer.


Carolin

Du är sötast! Istället för nån av dom faktarna, så borde du ha nån som står; Är lite dum i huvudet också =) hihih ♥

2011-03-01 | 15:17:59 | http://carolineosterberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]