Är det sant att du..?

Nu kör vi en annorlunda och udda frågestund… Börja meningen med “Är det sant att du….” Spännande, hahah men jag avslutar detta och svarar på det om några dagar. Kom igen nu och fråga på! :love:




Ni kan t.ex. ställa en kommentar såhär: Är det sant att dina föräldrar är skillda eller något sånt. Fråga vad du vill.


frida

är det sant att du röker/har rökt?

är det sant att du har tagit den bilden på de hjärtat på stranden?

2011-02-16 | 11:29:54 |
Anonym

Är det sant att du är bra på att sjunga!?? :) <3

2011-02-16 | 11:30:33 |
Anonym

är du oskuld?

2011-02-16 | 15:49:22 |
Anonym

vad gör du helst en fredag kväll?

vilken e din favorit mat?

hur många killar har du haft vilken va den bästa?;)

hur många syskon har du?



är det sant att du har haft sex?

är det sant att dina föräldrar är skilda?

är det sant att du har en större syster som e skit lik dig?

2011-02-16 | 15:52:56 |
josefin ^^

är det sant att du.. öh.

är det sant att du fortfarande kolla på bolibomba? C:

hahhahahaha. suck på mej :D

2011-02-17 | 20:11:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]