18:37

Nämen hallå! Nu har ja precis kommit hem från kyrkan. Vart där i nästan 5 timmar idag faktiskt, hahaha. Om ja tänker efter så fattar ja inte själv hur ja klarar av de, men vissa grejer är rätt okej.
Hahah jag sa en riktigt idiotisk och dum sak i kyrkan till en kompis, ååååh va dum ja va! Varför sa jag så... :(
Men hon glömmer säkert de, hoppas ja.

Nu sitter jag här och ätet godis och chattar med lite folk, men ska gå in på bloggtrafik en snabbis :) men jag uppdaterar kanske lite senare, kramiz! :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebecca Jasmin Österberg
»Ålder: 14 år

»Om mig: Mitt namn är Rebecca. Jag är en glad tjej som tycker om att rida och spela trummor, umgås med mina vänner & bara ha det kul! Hoppas ni tycker om bloggen, puss :]